Informații

Cronica De Concert: Marele Final

admin / octombrie 16, 2017

La Brott Summer Festival a ajuns la final acoperă viața de la sacru la profan, joi seară, în Mohawk College McIntyre Centrul pentru Arte.

Că ne-am dus la Chorale la Bacanale, așa cum au fost, este, probabil, montaj ca asta este probabil modul în care propriul nostru final va fi jucat în realitate.

Leonard Bernstein, capodopera lui Chichester Psalmi este evident că Sfânta Scriptură să Brott. În program a adus un omagiu lui ani ca Bernstein asistent dirijor la Filarmonica din New York și „mitzvah” de aproape misionar semnificație a avut performante Bernstein Masa la Vatican.

Interesant, ambele sacru și profan de seară începe într-un mod foarte asemănător.

Un corale erupție urmată de poli percuție ritmică și zimțate linii muzicale.

Ceea ce este uimitor este complet muzicale diferite mesaje trimise de aceeași limbă.

Psalmii sunt o spirituală profundă dăruire, o dorință, o speranță, și-a exprimat cu cea mai mare reverență și stil rafinat.

Brott avut atât corul și orchestra cufundat în mesajul muzicii și totul captivant de canto a sopranei Leslie Fagan la jucăuș violoncel de mentor/o dată absolventa a Academiei Rachel Desoer durea cu speranță și frumusețe.

Lucrarea este prea scurt. Publicul a crescut doar fără tragere de inimă să ia pauză, lent pentru a dori vraja să se disipeze și să se întoarcă la de zi cu zi.

Nu contează, agitația a fost încă să vină. Sublim ar fi urmat de ridicol (cum altfel poți descrie o arie de o prăjire swan?) și totul ar fi bine.

Carl Orff a mai populare Carmina Burana că atât de minunat limns epoca în care trăim, o vârstă care își bate joc de respect și resentimente responsabilitatea ca niciodată înainte. O colecție de poezii de caterisit preoți și călugări setat la savage muzica pentru a intoxica sărbătoriților.

Încă o dată, corale explozie urmată de un ritmice revoltă și, din nou, Orchestra Academiei și Stephane Potvin e Brott Festival Chorus (Arcady cântăreți gips de mulți un bun cântăreț) au fost genial.

Repetarea, cu toate acestea, are multe muzicale capcane, în special dacă acesta este repetarea de foarte de bază material muzical. Ucenic conductor Janna Marinar, care m-a impresionat foarte mult mai devreme în concerte, a luat prima parte a Carmina sub bagheta și păstrarea repetarea învățat și interesant scăpat de ea. Nu e ușor. Este ca și cum călare pe un cal care trebuie să fie „adunate” – pe bit, sau reținut în față și totuși, împins de la spate de cei masiv coapse. În schimb, muzica sagged în mijloc și rambled off. Este la fel de greu în șa ca este pe podium, dar intensitatea este totul.

Brott este un maestru la menținerea intensității și, în special, ritmic emoție și nu există un astfel de moleșeală a fost permis de către el, în ceea ce a fost o performanță nituire a doua parte.

Un tenor de la cor, dacă nu mă înșel, a luat primul tenor solo foarte lăudabil, dar Bud Roach lui pene arse ca de prăjire swan. Am auzit această arie cântată complet și-a exprimat de-a lungul dar Roach a ales să crape și se văita în falsetto care este un foarte plauzibilă interpretarea. Este doar ce aș face eu dacă aș fi fost prăjite. Roach a fost într-un costum de afaceri, care nu a fost informat de către cognoscenti este doar cea mai recentă în frac și purtând o lega de zi cu zi, care sunt sigur că este marginea de taiere în negru papion. Tinuta lui m-a tentat să spui că e o semi-organizat Carmina situat în Royal Bank. Foarte bine a acționat.

Încă o dată Fagan a răpit (în timp ce caută tulburătoare) în cele mai apatic și somptuos de legat și în ceea ce îmi place să numesc „Regina Nopții” coloratura pasaje din Carmina a fost pur și simplu dinamic.

Baritonul Cairan Ryan are o voce de gamă uimitoare și subtilitate care m-am bucurat foarte mult.

Absolut previzibil extatică ovații în picioare întâmpinat ultima lovitură strașnică de o performanta satisfacatoare.

Dar adevărata tristețe a urmat, la o dată.

A fost o imensă plăcere și un privilegiu să fi avut această minunată orchestră care să ne inspire în acest sezon.