Comentarii, Informații

Cronica De Concert: Pasionat Puccini!

admin / octombrie 17, 2017

„Bine ați venit la Hamilton Opera!”

Acestea sunt cuvintele pe care le-am folosit de mai mulți ani să introducă în noaptea de deschidere a Buchanan Park Elementary School Opera Clubului de producție anuală.
Linia devine întotdeauna un râs, ca suntem tot stors într-un uscățivă, mai degrabă murdar sală de gimnastică școală elementară care profesorul Zori Martens’ minunat pentru copii se va transforma într-un teren de magie.
Cu toate ca rade, semințele sale sunt în tragedie. La nici cinci minute distanță, se află o lume de clasa de operă construită de către cetățeni a lui Hamilton contribuții lunare de hard câștigat bani. De ani de zile a fost lipsit de clasă mondială, opera care a făcut o dată e capriori inel și cetățenii săi mândru.

Deci, imaginați-vă bucuria mea ca m-am așezat în Prima Ontario Concert Hall, (un.k.o. Hamilton Loc) sâmbătă noapte și am auzit magnificul voce de tenor Luc Robert canta Che gelida manina de Puccini cele mai populare opera La Boheme.

Mi-am plecat capul meu și lacrimi turnat pe obrajii mei. Chiar am fost șocat la asta.

Ocazia a fost BrottOpera e Pasionat de Puccini.

Directorul Artistic Boris Brott s-au adunat său minunat Academia Națională Orchestra, trei genial, aclamat pe plan internațional cântăreți, soprana Maria Dunleavy, tenor Luc Robert și baritonul James Westman, armfuls de Puccini cel mai pasionat de arii și suficient sprijin de la Hamilton Orașul în sine pentru a deschide ușile de prohibitiv de scumpe Hamilton Loc să ia primii pași prudenți în revenirea mare operă a lui Hamilton adevărată Operă.

Cum armfuls de delicios cântec s-au adunat de la cei bogați domenii de Puccini geniu nu am nici o idee.
Toate „best of” compilații genera furios argumente care sunt foarte distractive.

„Am avut Tosca și un tenor și nu E lucevan le stelle”, etc. etc. etc.

Nu conteaza asta, am avut soprana Dunleavy să ne dea un răpitor Onu bel di din Madama Butterfly, cald ei mici congelate mână cu o fermecătoare Mi chiamano Mimi și rupe inimile noastre cu o tragică Senza Mama din Suor Angelica. James Westman nobil bariton spumă cu gelozie în Michele aria de Il Tabarro, Pelerina el va rupe o parte pentru a arăta soția lui iubitul ei proaspăt strangulat de el. Dar el într-adevăr a făcut pielea de găină ca răul Scarpia, șeful poliției de desfrâu gloating peste ambițiile sale de a distruge Tosca îngenunchind în ipocrită rugăciune ca Te Deum umple Catedrala. Ah, Opera. Cum am fost dor de tine.

Perene stea de operă italiană, cu toate acestea, este întotdeauna tenor.

Și Luc Robert are voce și de ce îmi place să numesc nonsalanta. Un diavol. poate de îngrijire blestemăție că marii tenori trebuie să aibă pentru că de fiecare dată când deschid gura să cânte vor testa limitele fizice umane posibilitate. Lui „Nessun Dorma” a adus casa la picioarele sale în roaring aprobare și a adus mai multă profunzime incapabil yankee Pinkerton decât orice am auzit înainte. El a împărtășit vedeta serii onorează cu desăvârșit de însoțire a Brott și a lui superb Academia orchestra. Mentiuni du-te la munca de cor și tenorul James Smith, care a plecat de la refrenul rândurile pentru a umple golurile de efect excelent. Jacqui lui Muir proiecții în loc de peisaj au fost cele mai eficiente.

Unul dintre pericolele de PopOpera/Popera format este faptul cântăreții trebuie să se întoarcă pentru a vedea dirijor care nu este în fața lor în groapă, dar în spatele lor cu orchestra pe scenă. Separarea de cântăreață și scorul se poate întâmpla într-o nanosecundă. Cum acest lucru a fost împiedicat în scena finală din „Tosca” a fost o minune de Brott i de calificare profesională și de strălucitoare, cântând de Dunleavy.
Co-Director Artistic Taras Kulish e intro-uri pentru fiecare segment de operă au fost, probabil, singurul raspuns practic la lipsa de surtitles dar costumare am simțit a fost o distrage atentia de greseala.

SUA Locotenentul de Marină Pinkerton arata ca un rus Alb dezertor (cu luminoase de culoare roșie șosete în cazul în care cealaltă parte a câștigat?) și Fluture nu zbura. Numai Scarpia uitat chiar și dacă aceste lucruri sunt făcute perfect ar trebui să rămână nefăcute. Poate șevalet și pictura ar putea fi reapărut în „Tosca” de a explica petele de vopsea de pe Caravadossi e halatul?
Ceea ce nu ne așteptam la „cel mai bun” compilații este o foarte, foarte rare bucată de muzică.

Spectacolul a fost deschis cu Puccini Scherzo în do minor scris în primul an studiile de compoziție la Milano, ca parte a unui cvartet de coarde și mai târziu amenajat pentru orchestra de coarde. Poate că piesa a scris-o chiar înainte de asta, un cântec numit Melancolie ar fi fost mult mai caracteristică a lui melodic sens, dar s-a pierdut pentru noi. Probabil ca a uscat cerneala pe hârtie.
Tare și mult bravos pentru toți cei care au făcut acest prim pas precaut. Brott a descris-o ca „trage” la aducerea operei înapoi. Acum este de până la noi să-și încarce armele.